LPP Holding: Co se skrývá za módním impériem?

Lpp Holding

Co je LPP Holding?

LPP Holding je polská oděvní společnost založená v roce 1991. Sídlí v Gdaňsku a je kótována na Varšavské burze cenných papírů. LPP Holding je vlastníkem a provozovatelem pěti známých módních značek: Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Společnost se zaměřuje na rychlou módu a nabízí široký sortiment oblečení, obuvi a doplňků pro ženy, muže a děti. LPP Holding má silnou pozici ve střední a východní Evropě, kde provozuje přes 1700 obchodů ve více než 20 zemích. Kromě toho expanduje i do dalších regionů, včetně západní Evropy, Asie a Blízkého východu. Společnost klade důraz na udržitelnost a sociální odpovědnost. Zavádí ekologicky šetrnější výrobní procesy a materiály a podporuje iniciativy na zlepšení pracovních podmínek v dodavatelském řetězci. LPP Holding je dynamicky se rozvíjející společností s ambiciózními plány do budoucna.

Značky pod LPP

LPP je polská společnost založená v roce 1991, která se zabývá designem, výrobou a distribucí oděvů. Společnost je známá svými pěti značkami, které cílí na různé segmenty trhu a věkové skupiny. Reserved je vlajkovou lodí LPP a nabízí nejnovější trendy pro ženy, muže a děti za dostupné ceny. Cropp oslovuje mladé lidi se zájmem o streetwear a skateboardovou kulturu. House se zaměřuje na módu inspirovanou rockovou a grunge estetikou. Pro ženy, které hledají romantický a ženský styl, je tu značka Mohito. A konečně Sinsay nabízí trendy oblečení a doplňky pro mladé dívky a ženy, které se nebojí experimentovat se svým stylem. LPP provozuje přes 1700 obchodů ve více než 20 zemích světa a neustále expanduje na nové trhy. Společnost klade důraz na udržitelnost a etické podnikání a snaží se minimalizovat svůj dopad na životní prostředí.

Historie firmy

Kořeny LPP HOLDING sahají až do roku 1991, kdy se na troskách krachujícího podniku Prefa Praha zrodil podnikatelský záměr tří společníků. Jejich vizí bylo vybudovat silnou a stabilní společnost zaměřenou na výstavbu inženýrských sítí. Díky píli, odhodlání a profesionálnímu přístupu se jim podařilo vybudovat firmu, která se stala respektovaným partnerem v oboru. Postupně rozšiřovala své portfolio služeb a získávala významné zakázky. Dnes LPP HOLDING zahrnuje několik dceřiných společností a působí v různých oblastech stavebnictví. Kromě inženýrských sítí se specializuje také na dopravní stavby, ekologické stavby a development. S více než třicetiletou tradicí a stovkami zrealizovaných projektů patří LPP HOLDING mezi přední stavební společnosti v České republice.

Expanze do světa

LPP Holding, majitel značek jako Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay, je dnes jedním z nejrychleji rostoucích podniků v oděvním průmyslu ve střední a východní Evropě. Expanze do světa je pro LPP přirozeným krokem v dalším rozvoji. Společnost vsadila na diverzifikaci a otevírá prodejny na nových, perspektivních trzích. LPP se soustředí na budování silné pozice nejen v Evropě, ale i v Asii a na Blízkém východě. Vstup na nové trhy je vždy výzvou, která vyžaduje důkladnou analýzu lokálního trhu, nákupních preferencí a konkurence. LPP se přizpůsobuje vkusu a potřebám zákazníků v jednotlivých regionech, a to jak v oblasti designu a nabídky produktů, tak i marketingové komunikace. Důležitou součástí expanze je i rozvoj online prodeje. E-shopy značek LPP jsou dostupné již ve více než 30 zemích světa a jejich popularita stále roste. Společnost investuje do moderních technologií a logistiky, aby zákazníkům zajistila rychlé a pohodlné doručení.

LPP Holding je významným hráčem na trhu s módou ve střední a východní Evropě. Společnost se pyšní širokým portfoliem značek, které oslovují různé cílové skupiny a věkové kategorie. Díky svému dynamickému rozvoji a expanzi do zahraničí se LPP Holding etabloval jako silný a stabilní partner v oblasti oděvního průmyslu.

Zdeněk Novotný

Obchodní model LPP

LPP je polská oděvní společnost, která se zabývá designem, výrobou a distribucí oblečení. Společnost byla založena v roce 1991 a sídlí v Gdaňsku. LPP provozuje pět značek: Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Každá značka má svůj vlastní jedinečný styl a cílí na jinou cílovou skupinu. LPP provozuje více než 1700 obchodů ve více než 20 zemích světa a zaměstnává přes 25 000 lidí. Obchodní model LPP je založen na rychlé módě, která se vyznačuje krátkými dodacími lhůtami a nízkými cenami. Společnost se zaměřuje na mladé lidi, kteří se zajímají o módu a chtějí držet krok s nejnovějšími trendy. LPP má vlastní designérské týmy, které neustále vytvářejí nové kolekce. Společnost se také zaměřuje na online prodej a provozuje vlastní internetové obchody ve všech zemích, kde působí. LPP je jednou z nejrychleji rostoucích oděvních společností v Evropě. V posledních letech společnost expanduje do nových trhů, jako je například Blízký východ a Latinská Amerika. LPP má ambiciózní plány do budoucna a plánuje dále rozšiřovat své podnikání.

Zaměstnanci a firemní kultura

V LPP Holding si uvědomujeme, že naši zaměstnanci jsou naším nejcennějším aktivem. Jsou to oni, kdo stojí za naším úspěchem a kdo každý den přispívá k budování silných značek jako Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Proto se snažíme vytvářet pracovní prostředí, které je motivující, inspirativní a podporuje rozvoj. Věříme v otevřenou komunikaci, týmovou práci a vzájemný respekt. Naším cílem je, aby se každý zaměstnanec cítil být součástí LPP rodiny a mohl naplno rozvíjet svůj potenciál. Nabízíme širokou škálu benefitů, které podporují zdravý životní styl, profesní růst a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Pravidelně organizujeme firemní akce a teambuildingy, které posilují naše vztahy a utužují firemní kulturu. Věříme, že spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou klíčem k našemu dalšímu růstu a rozvoji.

Udržitelnost a etika

V dnešní době je pro LPP Holding, stejně jako pro mnoho dalších firem, udržitelnost a etika klíčovým aspektem fungování. Společnost si uvědomuje svůj dopad na životní prostředí a společnost a aktivně se snaží minimalizovat negativní dopady své činnosti. LPP Holding se zaměřuje na klíčové oblasti, jako je snižování emisí skleníkových plynů, šetrné využívání vody a energií a zodpovědná výroba a spotřeba. Firma se také zavázala k dodržování etických principů ve všech svých aktivitách. To zahrnuje férové pracovní podmínky pro všechny zaměstnance, transparentnost v obchodních vztazích a nulovou toleranci korupce. LPP Holding věří, že udržitelný a etický přístup k podnikání je nezbytný pro dlouhodobý úspěch a prosperitu.

Srovnání LPP holding s konkurencí (2023)
Vlastnost LPP holding Inditex (Zara) H&M
Počet značek 5 (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) 8 (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Uterqüe) 7 (H&M, COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Arket, Cheap Monday)
Počet zemí s prodejnami Přes 30 Přes 90 Přes 70

Finanční výsledky

LPP je polská oděvní společnost, která vlastní pět známých značek: Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Společnost působí ve více než 30 zemích světa a provozuje přes 1700 obchodů. LPP se řadí mezi nejrychleji rostoucí oděvní společnosti v regionu střední a východní Evropy.

Finanční výsledky LPP Holding za poslední roky vykazují stabilní růst. Tržby společnosti se neustále zvyšují, což svědčí o rostoucí popularitě jejích značek. V roce 2022 LPP dosáhla rekordních tržeb, které přesáhly 16 miliard zlotých. Tento úspěch je dán zejména expanzí na nové trhy a rozvojem online prodeje. LPP investuje značné prostředky do rozvoje své online platformy a logistiky, aby uspokojila rostoucí poptávku po online nakupování. Společnost si klade za cíl stát se jedním z předních světových hráčů na trhu s módou. Pro dosažení tohoto cíle LPP plánuje další expanzi na nové trhy, zejména v Asii a Jižní Americe.

Budoucnost LPP Holding

LPP Holding, polská oděvní společnost vlastnící značky jako Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay, se dívá do budoucna s ambiciózními plány. I přes rostoucí konkurenci na trhu a nejistou ekonomickou situaci se LPP Holding zaměřuje na udržitelný růst a posilování své pozice na stávajících i nových trzích. Klíčovým prvkem strategie je rozvoj online prodeje, který v posledních letech zaznamenává prudký nárůst. LPP Holding investuje do modernizace logistické sítě a rozšiřování skladových kapacit, aby uspokojila rostoucí poptávku online zákazníků. Zároveň se společnost zaměřuje na rozšiřování sítě kamenných prodejen, a to zejména v zemích střední a východní Evropy. LPP Holding si uvědomuje důležitost udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem. Zavádí ekologicky šetrnější výrobní procesy, snižuje spotřebu energie a vody a podporuje iniciativy zaměřené na ochranu životního prostředí.

Konkurence na trhu

LPP Holding, vlastník značek jako Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay, působí na vysoce konkurenčním trhu s módou. Mezi jeho hlavní konkurenty patří nadnárodní giganti jako Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear), H&M, a Fast Retailing (Uniqlo), ale i rostoucí online platformy jako ASOS a Zalando. Tyto společnosti soupeří o zákazníky především cenou, rychlostí dodání a šíří sortimentu. LPP Holding se od konkurence snaží odlišit kombinací dostupných cen, módních trendů a silné online i offline přítomnosti. Společnost se zaměřuje na expanzi na nové trhy, rozvoj e-commerce a posilování věrnostních programů. Úspěch LPP Holding v tomto konkurenčním prostředí závisí na schopnosti rychle reagovat na měnící se preference zákazníků a trendy v módním průmyslu.

Zajímavosti o LPP

LPP je polská společnost založená v roce 1991, která se zabývá designem, výrobou a prodejem oděvů. Společnost má sídlo v Gdaňsku a je uvedena na varšavské burze cenných papírů. LPP je vlastníkem pěti známých značek: Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay. Každá z těchto značek cílí na jinou skupinu zákazníků a nabízí širokou škálu oděvů, obuvi a doplňků. LPP je jednou z nejrychleji rostoucích oděvních společností v regionu střední a východní Evropy. Společnost provozuje přes 1700 obchodů ve více než 20 zemích světa a zaměstnává přes 25 000 lidí. Kromě kamenných prodejen se LPP zaměřuje také na rozvoj online prodeje. Zákazníci si tak mohou produkty LPP zakoupit pohodlně z domova prostřednictvím internetových obchodů jednotlivých značek. Společnost si zakládá na etických a udržitelných postupech ve svém dodavatelském řetězci a aktivně se zapojuje do projektů na podporu komunity.

Publikováno: 21. 11. 2024

Kategorie: podnikání